Girlstalk

Har precis kommit hem från den BÄSTA middagen på länge. Gick all in och tog en trerätters på Jensens med Jennifer och Martina. Vi måste ju ta OS-guld i girltalk! Love it! Vi är så jävla jobbiga när vi sätter igång. haha! Det har diskuterats allt från vilket knark man helst skulle vilja bli beroende av till snygga PTs till minnesluckor till siffror på jobbet till grova detaljer från helgens hemsläp HAHAHAAA!! Underbart! <3

 

 

Från en annan underbar middag med samma underbara sällskap :)

 

 

Har varit en sån himla bra dag idag! Åkte tidigare till jobbet för att slippa jobba över. Hann med allt jag skulle och lite därtill så jag ändå kunde gå i tid för att hinna med mitt träningspass innan middagen :) Pöööfect!

 

Imorgon ska det bli en minst lika bra dag :) Får se om jag vågar följa med på Bio.. haha!

 

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0