Harry B, I am so me, Blackbone

Ursäkta dålig uppdatering, har varit iväg och haft ett liv. haha!

 

I onsdags var ju jag och Maja på Harry B James och tittade på I am so me. Spelade grymt mycket senare än vad vi trott vilket var segt. Men det är alltid lika mys att se dom på scen så det gjorde inget. :)

 

 

Jobbigt vare också när vi skulle åka hem och tuben slutat gå. Tänkte inte på att det inte var helg och att man får börja ta nattbuss efter 1... suck! Eftersom vi inte var riktigt säkra på bästa bssen och aför att det var 7 min väntetid var det bara att hoppa in i en taxi. Älskar att man bor så centralt :L

 

Förresten... stötte på en man kallad Blackbone på Harry B James!!! Helt sjukt.. kom fram till att jag inte har sett honom på över 1,5 år! Han kände inte alls igen mig.. haha! tror det var för att han var så sjuuukt packad men också för att han inte sett mig sen jag blivit mörkhårig. Var verkligen tvungen att förklara vem jag var. haha! Men jag tyckte iaf att det var jättekul men lite kontigt att träffa honom igen och jag tror han kände samma sak. Fast jag är osäker på om han kommer ihåg vårt möte idag. hahaha!!

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0