Home sweet home

Då har man precis kommit hem till världens bästa lya igen då. :) Har saknat den! haha! Känns som jag har varit borta hur länge som helst. Fast det bara gått 3 dagar. haha, jaja, det är väl bra att man trivs.

 

Men jag har haft det såå bra både i Falun hos familjen och hos Malin i Uppsala. Kändes kul att få vara hos Malin när hon fyllde år :)

 

Här är bilder från igår när vi åt på Il Forno (hette det så?! :P)

Sitter och fipplar lite med bilderna från falun också. Men dom får nog komma upp imorgon för nu måste jag packa upp och göra mig iordning lite. Ska till en villa full av tjejer och titta på Melodifestivalen. (kräkpåsen åker med) Suupermyys!!! Får se hur taggad man är på en utgång på det sen ;P

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0