Jag överlevde - NÖJD

YES ! Lever fortfarande efter att ha sett Shutter Island! Såå modig som vågade se den. Satt dock och höll för öronen och sneglade bakom händerna största delen av filmen, Marie tyckte att jag fuskade, men är man mes så är man ;P Hahaha!

 

Det var iaf bra och en sån där film som det bara "löser sig" i så man inte behöver ha annat än lite otäcka ansikten kvar i huvet när man ska sova, det tycker jag är bra :) Filmen var förutom läskig också väldigt bra. En film man faktiskt borde gå och se. Det tar emot att säga att Leonardo spelar helt fantastiskt, men det gör han verklige trots att han är en flickidol, haha.

 

 

 

Imorgon väntar mer jobb med Crocker PEP!, träning och så är det ju spelning med I am so me på Harry B James som man såklart måste gå och lyssna på :) Och om man har ork kvar kanske man tar sig en sväng förbi Obaren och tittar på Elias and the Wizzkids igen. Kommer nog bli en grym dag! Ja nu har jag ju sagt det så då blir det så! :)

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0