LILLI HAR GIFT SIG !!

ÄLSKADE ÄLSKADE LILLI HAR GIFT SIG !!!!

 

 

Läste Ewouts blogg (kordinatorn i Tanzania där jag volontärade) och fick reda på att Lilli har gift sig och lämnat Moyo kwa Moyo i tårar för att fortsätta sitt liv med sin man. Hoppas, hoppas att det den killen hon hade då när jag var där som hon verkade tycka så mycket om. :) Är så glad för hennes skull och hoppas att hon är lycklig trots att det självklart måste vara jobbigt att lämna Moyo kwa Moyo. Fatta vad Wittness kommer sakna henne... Pole sana..

 

 

 

Underbara Filippo, Lilli och Justin

 

Hade kunnat betala mycket för at få se Lillis underbara leende igen <3

 

Utdrag från Ewouts blogg: "Vår älskade medarbetare Lilli har nu gift sig. Vid avskedet, när hon lämnade oss för att leva sitt liv med sin make, tjöt hon. Hon grät så alla vi andra kunde inte låta bli att vara med i hennes gråtande. Det blev en riktig gråtorkester. Många av oss följde med henne en bit på vägen när hon gav sig av."

 

Kan verkligen se dom gå längs den gropiga lervägen och vinka storgråtandes.. åå nu sitter jag här och gråter också. Hade varit helt underbart att få varit med på bröllopet och vid avskedet. Fatta att se Lilli i KLÄNNING!!

 

 

Lyssnar på Cecilia Lind och drömmer mig som så många gånger förut tillbaka till Matanana.

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0