Måndag

Idag hade det varit en fruktansvärd dag om jag inte gått in för att int ha det. Så jag lyckades byta upp den hemska dagen till en okej dag. Fick så sjukt ont i magen i slutet av dagen bara, gick runt och rapade upp lunchen hela tiden. Inte så mysigt kanske. Men jag lyckades iaf göra det jag behövde göra på jobbet och jag känner på mig att morgondagen kommer bli helt fab! :) För imorgon ska jag ha en liten utbildningsdag med Erika som ska bli expo på Hötorget. Ska bli roligt att gå tillbaka till min gamla butik och jobba lite. Ska bli intressant att se vad jag ser nu när jag kommer utifrån och inte är så hemmablind.

 

När jag kom hem idag va ja så trött att jag slocknade på sängen på en gång... så det blir ingen träning för mig idag. Ganska skönt att hoppa det för en kväll faktiskt. Behöver verkligen sömn nu, blev inte så mycket av den varan i helgen...

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0