Mesh&Cina

Har varit en vanlig dag av en kampanjvecka på jobbet. Blev liiite för mycket för mitt lilla huvud där ett tag. Men det löser sig snabbt med en att-göra/prioriterings-lista :D Love it!

 

Efter jobbet gick jag till Story för att lämna lite grejer till Meshan. Hade turen att få prata med både Mesh och Carina :) Var längesen vi hann prata, det var kul. Saknar dom...

 

Måste börja tänka lite på vad jag ska göra med grejerna som är deras här. Har fortfarande inte flyttat ut allt från gamla lägenheten på Essingen. Fick lite klarare besked nu iaf. Längtar sååå tills alla grejer är där dom ska vara så jag kan få riktig ordning här hemma.

 

Nä, nu ska jag ta en till apelsin innan jag ska ner och träna :) Marre Marie är även hon ett träningskort rikare nu så nu jävlar. Ska nog lyckas få med henne på ett pass. ;P

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0