Mot Landet

Idag var det skyltfönstedags så jobbet. En vecka för tidigt, men men.. valde ändå att inte göra ett kampanjfönster så. :) Blev bara en massa JeansJeansJeans!! Och shiiit vad lång tid det tog med alla små detaljerna.. Innan lunch hade jag klätt på alla. Sen höll jag bara på att styla och pilla fram till 17:30. Haha! Men man ska styla med omsorg och den här gången la jag ner mycket jobb på VARJE jävla jeansveck :) Det är såå roligt!

 

 

Såhär ser det ut på håll.. lite svårt att se detalerna här så här kommer lite bilder på "finliret" ;P

SÅ! Nu har jag sytt egen jeansrosett, gjort egen jeanskub och rullat och knutit det mesta denim vi har. Den som säger att det här inte andas jeans kan ju gå och lägga sig!! ;P

 

 

Nu sitter jag och slänger i mig mat i bara underkläderna samtidigt som jag bloggar och borstar håret. Om 20 min ska jag träffa maja på perongen... lycka till!! Vi ska till Landet vid telefonpln och titta på Jens och hans band :) KUL! Imorgon bli det förmodligen G-starfest och Magenta. All in ba!

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0