NÖJD dag!

YEEEY! Färgen i håret blev bra!! Lyckades färga bort ALL utväxt den här gången, eller iaf det som syns vid första ögonkastet :P haha! Jobbig hårkvalle?!!

 

Idag har jag hunnit med sååå mycket, NÖJD! Har hunnit haft utbildningsdag i Nacka, hängt om deras tjejavdelning. Varit på Stora essingen och packat alla mina sista saker (var visst en hel garderob kvar + en hel till garderob under sängen, WÖÖÖPS), tränat både jympapass och gympass, NÖÖÖJD !!

Och nu sitter jag här nyduschad och ska vara och käka middag med gamla jobbet om 20 minuter... tror ni jag hinner?! Såklart jag gör, man är väl snabb! Men måste nog skynda mig liiite nu iaf. EFter middagen ska vi bowla, vi är för mysiga!!!

 

 

 

börjar bli tomt i den kära lägenheten.....

 

/Js

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0