PIPPIPPIPPIIIIIIIP !

Brandlarmet gick under kvällens matlagning. Slog ner det i panik med plattången! hahaa!! Men vilken god spenatröra med lax det blev då :) Tar efter Maria i matlagningen, perfekt att få lite matlådetips när man inte är så erfaren kock ju :P

 

Hade för första gången på lääänge inte alls lust att gå och träna ikväll. Men som alltid är det såå skönt och roligt när man väl är där. Och jag älskar Caroline som har det här passet, grym! Träffade även en Falukändis som skulle på samma pass. Världen är allt bra liten....

 

Har precis gjort en väldigt fin sak för en person som betyder väldigt mycket för mig.. men jag kan inte säga vad det är förrän imorgon :P

 

Nu ska jag försöka gå och lägga mig i tid.

Nighti !

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0