Svimmfärdig - Perfekt !

Vilket jävla träningspass !!! Helt underbart! Massa styrka sådär så att det känns som om musklerna ska hoppa ur sitt skal. Maja du skulle ääääälskat det ;L haha not! Men sen var det en längre konditionsdel också.. passet varade i 90minuter, jag trodde jag skulle avliida!! Med en maxvila på 10sekunder mellan övninagar och stationer hade man inte mycket tid att ta igen sig. Under sista konditionslåten svartnade det för ögonen flera gånger men jag lyckade ignorera det tills låten var slut. Då fick jag springa åt sida och lägga mig ner på golvet så jag inte skulle ramla ihop. Hahahaaa! Precis så vill jag att det ska kännas! Lovely!

 

Nu vill jag börja laga mat. Men jag är inte hungrig.. attans! Ikväll blir det en nyttigare variant av Tacopaj, götta! Har inte bestämt mig om jag ska med ut ikväll eller inte. hmm..

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0