Snabbvändning

Är bara hemma och vänder i dörren.. typ (ursäkta min seghet) ska till Maja, bli bjuden på mat och färga håret på varann. Det är verkligen dags nu, GROTESKT!! Hahahah!

 

Idag har jag jobbat på Hötorget hela dagen med Erika! :) Fick lite ont i magen första timmen för jag kände att jag saknade butiken och att jobba med människorna så himla mycket... men jag skulle aldrig vilja börja jobba halvtid och i en oombyggd butik, så jag ska inte klaga. Älskar mitt jobb :D Men man kan väl så sakna liiite ändå?!

 

Nä nu ska jag springa bort till Majsan! Var såå längesen jag träffade henne också eftersom hon varit borta på bus i Halmstad så henne har man ju fått sakna nu också :L

 

Ses då!

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0