Stress

Livet går i 100000 knop just nu. Ska på träning om 30min, ska bara äta nått så jag inte svimmar och byta om innan också. Sen äre bara att slänga sig in i duschen och svida om för spelning med I am so me på Harry B James. Ska bli kul att se de små liven stå på scen igen!! :D

 

Dom var i storstan även förra veckan och spelade in deras första singel. Här är ett reppotage Söder-tv gjorde om deras tid i studion. Titta här!!

I am so me

 

Ah, känner mig så himla stressad! Fast jag gör ju bara saker jag väljer själv och tycker är kul, men ändå!! Aja, hoppas att träningen kan lugna ner mig lite.. FAAAN!! Skulle ju målat naglarna innan passet... aja nu börjar det om 20min och jag har inte ätit eller bytt om så jag antar att jag inte hinner det nu..... damn..

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0