Syskonkärlek

På onsdag åker jag till Falun en snabbis för att ge mamma hennes julklapp :) Ska bli så himla roligt att få se nya lägenheten, träffa mamma och träffa bästa syskonen i hela världen!! Jag saknar ihjäl mig!

 

Känner mig som en gammal tant, men jag kan inte förstå att min lillasyster växer! Blev helt paff när jag hörde att hon hade sett Avatar på bio och tänkte "men men... hinner hon med att läsa texten eller finns den med svenskt tal?!" Glömmer bort att hon snart ska fylla 14 och faktiskt är läskunnig...

 

Sitter här och läser Noras blogg och tittar på bilder. Då känner jag verkligen hur lite jag hänger med i hennes liv.. det är inte så jag vill ha det. Jag vill vara en såndär storasyster som hon alltid ringer när det är något och som vet att hon älskar henne i alla lägen och alltid är på hennes sida... det här måste det bli ändring på!

 

Hon sitter även inne på världens vackraste isblå ögon som man bara inte kan sluta förtrollas av

 

Ska bli så kul att träffa er på onsdag, can't wait!! <3

 

 

(tänkte även att det hade väl varit trevligt om jag kom och hälsade på Nora i skolan och typ satt med henne på nån lektion... sen kom jag på att hon faktiskt går i 7:an och ångrde mig lika snabbt... haha)

/Js

 

 


Kommentarer
Postat av: rooomie

ååååå, va mysigt ni ska ha det=)

2010-03-09 @ 15:45:39
Postat av: nora

haha!

jag längtar jättemycket tills imorgon när du kommer!:D<3

2010-03-09 @ 19:28:52
URL: http://noraaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0