Tacomys

Issi och Martina har varit här ikväll och ätit tacos, myst oh pladdrat massa girlietalk, love it! Högt, i falsett och i munn på varann, perfekt! :D Mååste verkligen gå ut tillsammans snart! Och åka och festa i Falun, vem är på??!! ;P hahaha! skulle vara grymt!!

 

 

Martina och Issi på en av alla underbara nätter på medis i sommras

 

Nu har jag bara fastant vid datorn.. fattar inte vad jag gör vid datorn så länge... eller just nu sitter jag och googlar alla jag känner typ. Hahah! Är jätteroligt och se massa vimmelbilder och se vad man får för träffar. Vem sitter och googlar mitt i natten?!!! hahaha!! yeye, kanske ska sova istället :)

 

Imorgon ska jag shoppa lite tänkte jag. Bra såhär dagarna innan lön ;P hhaha! Men jag måste ha ett överkasst, ny stekspade (kul...), dörrmatta och dom där skorna med liite för hög klack som jag inte kan sluta tänka på :P Kul shopping va?

 

 

Passade på att röja lite på ballkongen nu när snön smält bort. Hittade dessa supermysiga lyktorna som fick följa med in och bli avputsade :)

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0