Twilight

Har precis sett Twilight. Har aldrig velat se den och tänkt att det där är verkligen inte en film för mig. Gillar verkligen inte sånna där övernaturliga filmer. Men Maja hade sett New Moon och inte sett Twilight, så vi hyrde den. Och jag blev verkligen positivt överraskad.

 

Men så tänkte jag också när jag får första scenen med Robert Pattinson, "jaha och varför är det så stor hysteri kring honom??!! Han är inte ens snygg!!" Men ju längre filmen gick så växte han bara mer och mer :P Det är något sexigt över honom.... kanske är det att han är lite farlig och förbjuden som gör det.. och att han är så stark, snabb och bra på att köra bil HAHAAA!! Varför funkar tjejer såhär??!!

 

 

 

Nu måste jag ju se New Moon också :P

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0