Underbara älskade lördag

ÅÅÅÅÅ vad jag behövde en sån här helt underbar ledig dag!!

 

Sova tills jag får myror i kroppen och bara måste gå upp. Klä på mig massa kläder, gå en långpromenad i solskenet i staden jag är kär i och få ett sånt där fånigt leende på läpparna. Gå över västerbron och möta andra personer med samma lyckliga leende och nicka förstående mot varanndra. Storhandla massa god mat och ta bussen tillbaka för att komma till friskis perfekt i tid för att få en plats till stationspasset kl 15:30 som alltid är så fullt. Underbara älskade lördag !!

 

 

 

lycka

 

 

Nu ska jag äta lite frukost så jag orkar med träningspasset :)

 

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0