Sunday

Vilken härlig dag! Vaknade en kvart innan träningspasset började, råkade ställa klockan lite fel.. uups! Men jag hann iaf och jag blev på bra humör när guldlock satt i repan :P haha! Efter träningen köpte jag nybakat bröd och åt en stor god frukost. Nu har jag precis varit ute på en promenad på isen i över en timme. Såå mysigt! Älskar att kunna bo så centralt men ändå ha natur runtikring sig :)

 

 

Ska sluta lägga ut mina njutar-natur-bilder snart. Men jag tycker att det är så härligt! haha!

 

Och min härliga söndag är inte slut än. Om en timme börjar "Remember me" på Skandiabion som jag och Maja ska gå på. Ska bli spännade att se vad det är för film. Genern är drama, så jag lär ju sitta och böla. Plus att det är Robert Pattison i huvudrollen. YAM !

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0