I love today

YEES!! Today is a good day :) Jag visste väl det. Idag kunde jag bestäma mig för att ha värsta effektiva och bra dagen! WEEII !! Nöjd..

 

Kvällen blev inte sämre den heller. Gjorde egna biffar och köttbullar. Roligt, men dom blev alldeles degiga.. :S Mindre bra.. men men. Ner gick det iaf :) Och sen gillar jag ju massa sms också och att få lite jobbekräftelse på mailen :P

 

Nu ska jag bara vila innan jag ska sova. Har ont i ögonen och halsen. Vet inte om det är för att jag är så läskigt trött eller om jag håller på att bli sjuk. Hoppas på det första...

 

 

Tittade igenom min externa hårddisk igår när jag tog fram BA-resan-bilderna...

Hittade mycket kul.. som jag kanske tänkte dela med mig av någon dag.

Jennifer!!! Hittade bl a ALLA bilder från en viss fotosession på en strand... you know?! ahhahaa!!

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: rooomie

OH SWEEEET LORD OF HEAVEN!!!!



fan va kuuul! det e bara sätta igång o maila över dom till mig med omedelbar verkan!!! hahahaha!!



ignorera degen o tryck på med redig ketchup-klump så e re lugnt! smaklig =)

2010-03-17 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0