Inte sjuk... väl..

Blir jag sjuk nu ändå...?! NEJ! Det ska jag inte bli! Det bestämde jag mig för idag iaf. Så jag jobbade.. över och gick och tränade på Mattias pass. Han har klart det roligaste passet!! Plus att killen man får så mycket energi av och som sjunger med högt och ljudligt, alltid går på det passet :P

 

Har precis pratat med pappa för nu är det dags att flytta ut ALLT från Stora Essingen. Har inte varit i lägenheten på eeevigheter.. typ sen jag flyttade ut. Men jag har fortfarande massa saker kvar. Kommer bli sorgligt att flytta ut alla grejer och se lägenheten helt tom igen. Senast jag gjorde det var 2,5 år sedan..

 

 

Vi hade en heelt underbar Roomietid ! Måste ha någon strossöndag snart! :D

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: rooooomie

ååååååå, klotterplanket!!

har haft jättebra roomietid med dig =)



en strossöndag bokas snarast, (o LONDON!!)

PUSSAR



krya på dig

2010-03-19 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0