Bowling med 211

Igår smet jag med och bowlade med Hötorget. För Flippen ska sluta... :( jobbar sin sista dag på fredag. Gråt och tandagnisslan är vad det.. Men att bowla var iaf MASSA MYS!! :D

 

 

"Hur kunde vi få så många klot helt plötsligt?!"

Viktor tycker inte om att Flippen slutar...

Viktor kör på proffsstilen :P

Ja, men den här är vi nöjda med! hahaha! TUR att den blev så suddig :P

Värsta bästa jobbparet evaaa!!

STRRRRRRIIKE !!

Flippen säger F-ordet efter ännu en miss ;P

SCHNYGGA !

A den här är vi också välldi nöjda med faktiskt ;P

Det obligatoriska lagfotot !

Välldi fint Välldi fint!!

Tack för en suuperkväll! Vi måste ses oftare :D




Nu måste jag kuuuuuta ner till mitt pass som börjar om 5 min.. har inte bytt om än! GAAAH!

 

/Js


Kommentarer
Postat av: rooomie

hihihihi, man gör väl sig bra på bild, haha!



askul att du va med ju! hörs om söndag, fick inte tag på våran städgej idag.. hur svårt ska det va?!

jaja, PUSSS

2010-03-25 @ 20:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0