Lördag & Söndag

Oj, värst vad den här dan blev effektiv, rolig och bara rann iväg :D

 

Men låt oss börja med den alldeles roliga kvällen igår. Blev massa mys på Hornsbruksgatan och sedan vidare till Fasching. Låångsatan kö, med sjukt dryg tjej som skulle tränga sig. Maja hade kunnat strypa henne vilken sekund som helst. hahaha!! Äsch.. nu får bilderna tala för sig själva istället :)

 

 

Sjukt snygg Louise och lille Tim som kikar fram..

Hot lady YEAH ! (PAAAVI, maybe, JOLTON, yeah!)

Jag & Louise pratade Kristineminnen :)

Fasching shakin ass ;P

Bra kväll!! :D

Vakten tyckte att Jon skulle gå hem, haha! Då gick vi till Burger King och lyckades göra bort oss/bli lurade av en kille i kön! wöööps!

 

Finns fler bilder från kvällen.. men lägger nog upp alla på facebook sen istället. :)

 


 

 

Idag har jag och Roomie flyttstädat hela lägenheten!!!!!!!! Sååååå himla duktiga! Är verkligen impad av oss haha! Vi var så effektiva, noga och bäst! :D Jag putsade ALLA fönster och gjorde ren vår brinnande ugn! Inte visste jag att jag hade sånna skills.. funderar på att använda dom här hemma nångång.. Men jag sa, funderar, och nångång... så vi får väl se hur det blir med det ;P Haha!

 

Så togs de här poetiska orden bort som ha suttit på kylen forever, eller iaf sen nyår för 2 år sen. Det var Jacke som var poetisk och mycket bestämd med att det skulle sitta kvar tills han kom tillbaka nästa gång. Han kom tillbaka... hahahaha! Så där har de suttit och bara väntat.. :P haha!

 

När vi städat klart mötte vi upp Martina och Viktor för en välförtjänt middag på Därmedpasta. alltid lika gott och bra service :) Gillart! Sen har vi varit här hemma och tittat ut datum då vi kan åka till London!! Blev värsta gänget ju! Blir antagligen i mitten på maj :D Ska bara kolla upp lite kampanjstarter först :P

 

Imorgon ska jag på utbildningsdag med alla exposar i Sthlm :) Ska bli massa kul! Hoppas på att få lära mig och få massa inspiration! Ska bli kul att se ansikten på alla som är expo nu också. Känns som att det är endel nya man inte sett så mycket av. :)

 

Nu ska jag snart sova.. ska lyssna klart på Between the minds för 5395872 gången ikväll bara... kaos!

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0