Att leva = Att jobba

Ibland känns det som att mitt liv är mitt jobb och även tvärtom...

 

Kom till jobbet kvart över 7 idag med. Jobbade som en tok och med 100% engagemang hela jävla tiden. Stress in i det sista och kuuuta till tuben för att hinna hem till en tvättid som jag redan visste att jag skulle komma försent till. (Har iaf hunnit tvätta några maskiner..) Har lagat mat också för flera dagar framöver. (färskpotatis och morötter i ugn, kycklingfilé och franska örter sås till.) Har även diskat flera dagars disk och städat bort det värsta i lägenheten. Nu ska jag kuta upp och hämta sista tvätten och sen kuta ner till träningspasset som börjar om 10min. Har varken bytt om eller ätit.. Men jag har förberett apelsinen som jag kan äta i hissen påväg ner.. midagen får jag värma på när jag tränat klart. SERIÖST !!

 

Det känns som att när jag kommer hem från jobbet och helst bara vill krypa ner i sängen, titta på tv och somna för natten så ska jag liksom gå på mitt andra jobbapass, mitt liv!

 

Aja hinner inte tänka mer, mitt liv kallar...

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0