Bäst på läänge

Vilken jävla kväll !! Bästa tjejorna och bästa stället, jag är ju dum i huvet som inte är på Story oftare! Ska det minsann bli ändring på! :D Jag menar dricka gratis drinkar vid bordet brevid Carolina Gynning gör man ju gärna igen ;P

 

Var så kul att Carina var med och totalbräckte oss i shakeing på dansgolvet :P hahahah!!! Gryyymt!! Det här ska verkligen göras om! Bästa kvällen på länge. Slänger upp några bilder här, så kommer resen på facebook sen när jag får tid.

 

Tack för en underbar kväll !!

 

 

Nu är jag så lycklig att jag överlevt dagen utan kräks så nu ska jag möta upp Martina och Jennifer och äta på därmedpasta! GÖTTA !!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0