Halsmandlarna ska väck

KUL att man vaknar upp med ett ännu tyngre huvud och med en uppsvullen hals. Kommer behöva pencelin igen.. vad är det för fel på min hals??!! Måste verkligen operera bort halsmandlarna nu. Det här håller ju inte. Orkar inte behöva betala ett läkarbesök på 300spänn + medicin varje gång jag blir sjuk. Skulle ju inte behöva det där läkarbesöket, jag vet ju vad det är för fel. Har fått pencelin för halsen över 4 gånger på ett år nu. Kommer ju börja bli immun snart. SUCK !!

 

Så det blir väl att bli hemma resten av veckan :'(, försöka få en tid hos läkaren snarast om jag inte åker in till cityakuten och sen bara kurera mig till tusen. Kan verkligen INTE var sjuk tills nästa vecka då det är ny kampanj och jag ska ha utbildningspraktik.

 

Blir ledsen på att det är så fint väder men jag måste ha persiennerna nere för annars sprängs mitt huvud och mina ögon... hatar att vara sjuk!!

 

Tur att Han kommer hem inatt iaf... :)

/Js

 

 

Det är 3 from 1 med Foo Fighters på Mtv, coolt att Dave har en The Sounds tisha i "times like these"-videon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0