Hemlängtan...

Har haft en grov hemlängtan den senaste veckan.. Maj är verkligen den månaden då man vill vara hemma. Eftersom båda mina systrar och mamma fyller år plus att det är morsdag. Hade bara så gärna velat vara där och firat, fikat och träffat alla.. så tråkigt att ringa och höra att alla sitter samlade.. känner mig utanför även fast det är jag som har satt mig själv utanför.. Måste verkligen åka hem snart. Men det kommer inte bli förrän i början på Juli då jag åker hem för peace and love och då hinner man kanske inte umgås så mycket med familjen... :(

 

Fick en till sån där grov hemlängtankänsla när min faster bjöd in mig till min kusins student. Hade verkligen, verkligen velat vara där. Vi träffas inte så ofta men jag gillar verkligen min kära kusinfamilj. Hade varit så roligt att få visa det genom att vara där.

 

Men nu bor jag här.. jobbar och lever mitt liv här. Men jag ska försöka ta mig mer tid att åka hem och tvinga dom att komma hit också :) Det är ju trots allt inte så långt emellan.

 

Älskade systrar

 

/Js

 

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Söto! Jag saknar dig med!

2010-06-01 @ 13:49:01
Postat av: nora

jag saknar dig jättemycket!! MÅSTE komma ner till dig snart!!<3

2010-06-02 @ 20:14:14
URL: http://noraaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0