Hemma !

Finally home ! Efter bara ett par ynka timmars slumrande på ett iskallt betongolv på Stanstet flygplats inatt känns det ungefär som att min kropp blivit överkörd av en ångvällt. Men det var det värt!! :)

 

London har varit underbart som alltid och bjudit på precis det jag velat. Vi bodde i ett fint område på ett jättemysigt hostel i ett sexbäddsrum, MYS! Vi har bl a gjort Oxfordstreet, chill i diverse parker, Primark, Pret, sevärdheter, Portobello Market, Camden och utgång med Åsa och Johanna! London är alltid en stad jag kommer vilja komma tillbaka till! :) En perfekt liten storstad.

 

Nu ska jag göra fruktsallad, ta igen alla bloggar man inte kunnat följa, försöka att inte ha dåligt samvete över att jag inte går till jobbet idag och bara sova hela dagen.

 

Har tagit massa fina roliga bilder, dom kommer nog senare ikväll.

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0