Kickolove

What a day! Vaknade imorse och var tvungen att bestämma mig för att det här skulle bli en fantastisk dag som skulle bli sjukt effektiv. Och OM den blev!! Inställninginställninginställning!!

 

Var på jobbet strax efter 7 imorse!! Så skönt att vara på jobbet innan öppning, hinner göra mer än vad jag gör på en hel eftermiddag då. Borde lära mig gå upp oftare och därmed lägga mig tidigare... ska nog göra samma imorgon. Har mycket att hinna med den här veckan... :)

 

Slutade kl 17 och då gick jag direkt och mötte Kicki som är hemma på snabbvisit från staterna :D Var 4 månader sen sist och som alltid med nära vänner så är dom månaderna nästan som bortblåsta när man väl träffas igen. Men jag ville inte ens tänka på hur många månader det är kvar tills vi ses nästa gång när vi skulle säga hej då. Hade velat hinna träffa henne mer, men är iaf glad att jag fick krama lite på na! :) Mitt vattenhål! <3

 

 

 

 

Men nu var de det där med att sova tidigt. Måste nog börja nu om jag ska klara att lägga mig innan 11. :P

 

Inte imorgon men nästa...

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0