Klippt håret på bredden & jobb i S-tälje

Sådärja! Då var kaluffsen fixad! Blir liiite hår när jag klipper mig OBS jag har inte klippt en millimeter på längden.. bara på bredden. Ändå blev hela handfatet fyllt till bredden :P Jävla hårkvalle alltså..

 

Nu har jag iaf (nu kommer hälften av er att hata mig) klippt hellugg igen :) Jag har saknat den så mycket. Känner mig så mesig i den där sneluggen, saknar attityden i helluggen. :P

 

 

Imorgon har JC-sthlm butikspersonalsbyte, vilket för oss på Drottninggatan betyder att vi ska byta personal med JC-södertälje för en dag. Sen är det bara för oss att krossa budgeten och sälja järnet!! :D Efter stängning möts vi upp allihopa för en afterwork där det blir lite prisutdelning och så. :) Ska bli jättekul!

 

Afterworken blir kortvarig för min del för innan 22 ska jag vara på Storyhotels 1 års fest tillsammans med Maja och förhoppningsvis Anna och Issi :D Kommer bli väärsta festen! Hoppas på att Carina kan ha tid att hänga lite med oss också :D

 

Bra dag imorgon alltså !!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0