Liite bättre

YEEEEEY !!! Första dagen jag vaknar och inte vill gråta av smärta eller depp för att jag är mer sjuk! Jag känner mig faktiskt lite bättre. Har dock fortfarande heeelt lock för vänster öra och nu även på höger. (Och jag som redan fick lov att koppla in tvn i de stora högtalarna för högsta volym på tvn inte räckte för att höra....) typiskt..

 

Igår bet jag ihop riktigt ordentligen och åkte till pappa för att fira lilla Timmiboy som blev 8 år! Han fyllde egentligen år i fredags men men... (igår var det Nora som blev ett år äldre.) Pappa fick lov att skjutsa hem mig, hade aldrig orkat åkt komunallt. Ögonen verkligen sveed påväg hem, så jag låg däckad hela vägen hem. haha! Dagens prestation!

 

Och idag är det ännu en stor dag! (kan hela min släkt sluta fylla år i maj) För idag fyller Fanny år !! :D GRATTIS! Kanske ska ringa henne nu.. bra!!

 

Runt två kommer pappa hit och ska skruva klart mitt skåp så jag äntligen kan få lite ordning här :) Yeey, då har jag nått att göra! Är sååå fruktasnvärt tråkigt att vara sjuk. Har satt som realistiskt mål att kunna gå till jobbet på onsdag! Måste ju gå :P

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0