Oväntade underbara besök

Vilken underbar helg det blev. Hade det längsta och mysigaste dygnet md den bästa som ändå tog slut för fort. Bara massa god mat, sol på bryggan och massa kramar av en saknad famn. Det var välbehövligt :)

 

När jag lämnat av första sällskapet på tåget tillbaka till Götet hinner jag inte mycket mer än hem förrän det plingar på dörren. Jag blev livrädd och tänkte inte öppna först. Vem fan går bara hem till någon och plingar på?! tänkte jag.. (tragiskt att man ska tänka så egentligen, var tog spontaniteten man hade som barn vägen?) Men jag smyger fram till kikhålet och möts av ett sött tryne som är upptryckt mot dörren. Hahahah!! Jag öppnar dörren och där står Issi och Anna. :)

 

Ännu ett mysigt besök :D Vi gick till Ho's och åt stockholms bästa kinamat och pratade massa. Tjejsnacket fortsatte hemma hos mig fram till småtimmarna :) MYS!

 

På Ho's

 

Tack för en underbar helg!!!! <3

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0