På äventyr till Huddinge

Idag har det varit en vanlig dag på jobbet, förnyade tjej och kill-aytorna, klädde lite dockor och fixade och donade :)

 

Men imorgon ska jag ut på äventyr igen. Den här gången ska jag till Huddinge och köra ett expo-intro med Lisa som är ny butikschef där. Blir ju lite annorlundaden här gången eftersom jag aldrig har utbildat någon butikschef förut. Men jag har nog koll på vad jag ska säga iaf. Det är ju bara att se det lite mer från en butikschefs perspektiv. Man har väl en hemma i butiken som är det bästa föredömmet så det är väl bara att lära ut det hon gör :P

 

 

Har tränat idag också.. trodde inte jag skulle klara av det. Hade sån sjuuuuuk träningsvärk i lår/rumpa. Men bästa medicinen är ju mer träning så det var bara att bita ihop och tänka att det bara är psykiskt. Hahaha! Det är min favorittanke när saker blir jobbigt, om jag känner mig sjuk eller har ont nånstans. Det är bara att tänka att det är psykiskt för då blir det oftas bättre. :D

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0