Shopping

Idag har jag varit en snabbis på Nudies utförsäljning med Maja och sen har vi haft värsta shoppingrundan på stan, trots att båda två kände sig ganska krassliga. Var längesen jag verkligen gick på stan och faktiskt shoppade massa. Eller ja, okej, London då. Men inte här hemma. :P Gjorde av med en massa men fick också hem en massa fint. Tänkte visa allt imorgon, orkar inte nu.

 

 

Ikväll har Viktor, Martina och Maja varit här. Viktor hjälpte mig att få Word. :) Thanks! Vi åt lite mat, skrattade och hade det lite mys.

 

Nu ska jag sova har mycket jobb att pilla med i Word imorgon... hihihihihi! Fanny du kanske måste hjälpa mig, har glömt bort hur man gör sånt här!! :P

 

Nighti.

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0