Spain

Igår var Maja här efter jag tränat. Då bokade vi äntligen våran trip till Spanien i sommar!!!! WEEIIIII !!!!! Vi ska åka till Fuengirola, ett ställe som ligger på den spanska solkusten. :D Kommer bli heelt underbart! Jag har aldrig varit utomlands såhär på en solcharter med en kompis förut, så det ska bli gryymt !!

 

 

Men först, den 14:e juni åker jag och Micke ner till hans lägenhet nere i Spanien som ligger i Benalmadena. Där har vi först världens bästa vecka tillsammans. Sen åker jag och möter Maja den 21 juni så åker vi två och har vår världens bästa vecka i Fuengirola :D WEI WEI WEI!!

 

 

Fuengirola

Benalmadena

Hur kan man INTE få världens bästa veckor med dom här två??! ;P

 

 

NU LÄNGTAR JAG SÅ MYCKAT ATT JAG GÅR AAAV !! Tur att det inte är så lång tid kvar då, typ 1,5 månad bara! :D

 


 

UUUUUPS.... hände visst en liten olycka igår.. Vi skulle poppa popcorn, som jag råkade bränna lite.. Osade GUL rök i hela lägenheten och det luktar fortfarande balle än idag.. UUUPS !!

 

WÖÖÖPS....

 

Schiit, skyndaskynda till träningen igen..

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0