Sjuker har fixat med bilder från London

Fy faabian vad jag hatar att vara sjuk. Låg kvar läänge i sängen i morse och funderade på om jag skulle kämpa mig till jobbet eller inte. Bestämde mig tillslut för att bita ihop, ignorera febern och det 100000 ton tunga huvet och gå till jobbet. Men jag var tvungen att ge vika redan vid lunch och bara acceptera att man blir sjuk ibland. Typiskt också... :( Inget jag varken har tid eller lust med!!

 

Så idag har jag hunnit titta igenom alla bilderna från london och även redigerat lite över 60stycken av dom :D Har lagt upp dom på Facebook, men här är några favoriter för er som inte har Facebook.

 

Alla favoriter samlade efter en middag på Garfunkels nära hostelet.

Påväg ut i Londons nattliv

Efter att ha tagit några rediga klunkar gör vi alla den snygga sväljminen!
Hahahahahaaaa !!

What a Party !

Älskar Jennifer på den här bilden, obetalbaaaar !! hahaha!

Mötte upp Åsa i Camden (där hon bor) för en supermysig brunch.

Promenerade upp på en jättekulle i Regent Park och kikade på London utsikt.

Tack allihopa för en grym resa :D Roligt att så många följde med! Hoppas att ni har haft det lika roligt som jag! :)

 

 

Nu ska jag försöka sova lite till så jag blir av med den här jäkla febern..

 

Gissa om jag blev överraskad när jag fick ett samtal från Spanien igår... weiiii !!!

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0