Back in business

YeeeeY !!! Jag lyckades jobba en riktig dag på jobbet idag!! :D Kändes så skönt att vara tillbaka till verkligenheten. Men liite tungt var det, dan gick sakta och kändes som jag gjorde allt hälften så effektivt. Men men imorgon är jag nog helt på banan igen. Det måste jag vara iaf, för då är det nytt skyltfönster som gäller :P

 

Efter jobbet idag blev jag bjuden på middag hos Kochs, götta!! :D Sen råkade vi köpa lite annat götta.. går inte så bra för mig med min deff inför Spanien.. hahah! Har inte tränat på 2 veckor, dock för att jag varit sjuk och i London, men iaf. Det kryper i bena på mig, måste få komma igång snart. Tänkte försöka börja till helgen :)

 

Men en sak är verkligen INTE OKEJ!! Jag har nämligen haft ont i fingrarna till och från nu ett tag men på senare tid har det blivit värre och värre och ibland kan något finger vara helt uppsvullet. Troligtvis är det Artros har jag fått höra... KUL att ha ledvärk innan man ens är 25!! suck... just nu känns det som om jag hellre skulle amputera mitt pekfinger än att ha det kvar, ajajaj...!!!

 

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0