"Ett helt fantastiskt sammanträffande"

Ännu en bra dag på jobbet. Jag klarade av att göra ett nytt skyltfönster utan större problem trots snoret och tunga huvet. Det gör mig så sjuukt svettig nu bara! haha! Blev iaf ett skyltfönster helt från eget huvud som går i ett marint/blått/rött tema. Blev sommarfräscht och fjortisarna har redan blivit inlockade, perfect! ;P

 

Skulle gått till Nudies utförsäljning efter jobbet men jag hade så knappt med tid och så hittade jag inte lokalen fast den ligger här på hornstull, precis i krokarna. Sjukt störande! Men jag får gå dit imorgon efter jobbet istället :)

 

Och ööö du förresten haha helt sjukt!!!!!! Jag gick in på JC Hötorget när jag slutat. Pratade lite med Jennifer och precis när jag vänder mig om och ska vinka hejdå ser jag en mycket bekant ryggtavla.. Det var KJELL!!! En man som hjälpte mig hjälpa mig ur ett helvette och som betyder otroligt mycket för mig. Han bor ju såklart fortfarande i Falun men är här lite då och då och kommer in och säger hej nån gång per år. Det är så sjukt att han fortfarande kommer ihåg allt om mig, min familj, vad alla i familjen och kompisar heter och vad dom gör. hahha! sööt! Det var ju också ett helt fantastiskt sammanträffande att jag var och hälsade på på hötorget precis när han kom dit eftersom jag inte jobbar där längre. Men det visste inte han om. Nu skulle han tydligen börja vara i Stockholm lite oftare så då kanske man kan få se mer av honom och kanske till och med få ta en lunch med honom :) Han känns fortfarande om min lilla trygghet som fortfarande finns där någonstans om det skulle krisa.

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0