Shopping

Okej, lite shopping från igår då..

 

Tacka Maja för att jag köpte beige och inte svart :)

Perfekt till uteserveringskvällar med en skinnjacka och några ringar till.

Lindex 399:-

Rätt så transparent skjorta. Blir bra till min höga kjol och svarta bustier, Londonhalsbandet och kanske lite ringar på det också ;P

H & M 199:-

 

Ett fynd från London! En lätt rosa spetsskjorta.

Primark 12 pund

 

Hittade inte mina jeansshorts från förra året och eftersom det verkligen är ett måste att ha på sommaren köpte jag ett par nya :D

Zara 279:-

 

Solglasögonfodral, mina blir så repiga när de slungas runt i väskan..

Lindex 69:- kanske...

Bikini.. helt okej, men behöver en till..

Gina Tricot 79:-/del

 

Har letat länge efter dom här och de svarta har varit slut överallt. Men så fanns det tre stycken kvar på Shestore med 100kr rabatt på alla Kenzas skor och allt (passa på) Perfekt! Ville ha ett par lite roligare platta skor som man kan ha på uteserveringarna i sommar :)

Shestore (Wildflower by Kenza) 799:- (men med 100:- rabatt)

 

 

Det var det hele, hoppas ni gillar de ! :D

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0