Söndag: Strosa,skriva,städa,steka

Vilken underbar söndag det här har varit! Har bara varit så skönt att vara själv och pula runt, haha :) Sov ut riktigt ordentligt. Sen gick jag utanför dörren och möttes av en vägg med människor. Det har varit Återvinningsfesten - Nordens största loppis här på Hornstull idag mellan 12-16. Det fanns endel fint men jag orkade inte titta på mycket i stånden. Strosade mest runt i solen i t-shirt och med Elisa i lurarna. :) Köpte dock ett väldigt fint halsband..

 

 

 

Sen gick jag hem och började pilla med Word. Var svårare att skriva än vad jag kom ihåg.. men det är roligt och jag har saknat det. Körde fast ett tag och fick lov att ringa Fanny, kom på nya tankar och skrev om hela skiten och det blev nog grymt! Är fortfarande inte riktigt klar.. tog en paus och städade hela balkongen, skurade golv och väggar och röjde bland massa skit. (Asvarmt! höll på i bara bikini) :D Sen var jag ju tvungen att njuta lite i den stekande solen så då satt jag bara där ett tag och njöt.

 

Tills jag fick nästa ryck... röjde bland alla kartonger och halv ihopskruvade skåp och allt vad det nu är. Så nu står allt innuti det halvuppskruvade skåpet med ett stort svart tyg som döljer allt bråte :) Perfekt. Sen kom nästa ryck: PUTSA FÖNSTERNA! Hahahahaa!! Vad är det för fel på mig ibland?! Men har fortfarande hela köket kvar som ser ut som helvette. Tar det imorgon kanske... tiden rinner iväg och jag har ännu inte ätit lunch plus att jag måste skriva klart..

 

Tänkte fota det jag shoppat också och kanske slänga in lite av mina fynd från London också.. :P

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0