P & L

Sådärja, efter 1 tim och 17 min hade man uppdaterat sig lite mer om Systers liv, om barnuppfostran, fjortisfylla, vilka som vinner valet, sommaren, kärleken och massa annat :D Nu vill jag verkligen gå på Peace & Love! Måste fixa det på någe vis.. det får bara lösa sig helt enkelt!!

 

Peace and Love 2007 !

Hahaha! Käner man ens igen mig och Maja ??!!

 

 

Nu ska jag gå och byta om till träningen, trots att jag känner att jag börjar bli förkyld. Det är bara psykiskt, det är bara psykiskt det är bara psykiskt......

 

Den lilla utbildningsdagen i Huddinge gick förresten bra. Det var roligt som alltid och jag hoppas att både Lisa och Sandra känner sig lite klokare :) Imorgon är det expomöte, wiihoo!

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Fanny

söto! Sommaren blir verkligen toppen!! Saaaknar dig! puss

2010-05-04 @ 21:45:26
Postat av: Maja

INTE okej att lägga upp den där bilden! Whats up with mina örhängen?

2010-05-05 @ 11:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0