Lördag

Igår var jag med Mamma och åt på Hard Rock Café. Jättemyys!

 

 

Carina ringde och sa att vi bara måste komma till Story och lyssna på gryym musik och dricka drinkar. Jag kände mig trött, bangade och satte mig på 4:an mot hornstull. Men när jag kommit till Fridhemsplan slängde jag mig av bussen och tänkte: va fan håller jag på med?? Hem..??? NUU?!! Neeej! Så jag vände och åkte till Story och hängde med Carina och Mamma där tills dom nästan stängde. :)

 

Det var outstanding drinkar som vanligt och gryym musik!! Det var engelsk kväll så det var bara massa skön musik, tänkte på Åsa hela tiden. :) Riktigt coolt att spela The ClashStureplan!! haha! Men det gick hem iaf.

 

 

Nu ska jag möta upp Micke för en skön söndagspromenad på Djurgårn. :)

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: malin

jag snor bilden, I like it!

2010-11-10 @ 12:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0