Life is for the one who dares

Yepp, jag lever! Har bara varit ute och flängt ett par dar :D

 

Jag har gjort den lilla trippen Sthlm-Gbg-Malmö-Sthlm onsadag-torsdag! Man är väl snabb ;P Jag har följt med Linda och varit stand-in istället för vår marknadschef på expoutbildningarna i vår västra och södra del. Har varit jäättejätteroligt verkligen!! Älskar verkligen allt det här med utbildning :) Man kanske borde blivit lärare eller nått istället. haha! Så är jag ju en riktig sucker för försäljningssiffror så jag fick min lilla egna tid att bara prata om det och visa de grundläggande funktionerna i vårt system. WEIII!!! Det var nästan höjdpunkten haha! Eller när man känner att någon som ändå jobbat länge inom JC kommer fram till mig och frågar saker, när man känner att man faktiskt kan hjälpa och får respekt :) Eller så kanske det var när vi avslutade med en god oxfilémiddag i Malmö :D

 

Det här var en liten nytändning för mig, efter att ha haft några lite tynge dagar.. Och på onsdag åker jag till Vetlanda och bygger butik ocskå. Känns jättekul och peppar på mig själv allt jag har nu :)

 


 

Imorse har jag gjort något som har varit ett återkommande problem i flera år faktiskt. På senaste tiden har det varit helt olidligt och jag har haltat runt som en.. jag vet inte vad. Men imorse fick det vara nog. Så jag har varit på akuten imorse och opererat bort det onda. :) Känns sååå himla skönt och nu kommer jag kunna gå normalt om bara några dar. Klackarna i taket snarast!!!!! Var alldeles för längesen... :P

 

Så idag är jag sängliggande hela dagen, har foten högt och bara väntar på den olidliga smärtan som infinner sig när bedövningen släpper... :S Är verkligen nervös för när jag ska börja känna den... hahah! Men jag har ju överlevt det två gånger förr så varför skulle jag inte göra det nu. :)

 

 

Av: Lisa Rinnevou

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0