Världens mysigaste söndag :)

Gillar sånna söndagar, dom som är världens bästa! Idag har jag tittat på en fotbollsmatch där Micke coachat sina 99:or. Supersöta, blödiga Jossan blev alldeles rörd :P Sen blev det en brunchGateu, världens godaste!! Sen åkte vi en sväng med bilen och kikade i inredningsbutiker och möte upp pappa, det slutade med middag med pappa, Kicki, Micke, Tim och Alex.

 

Ikväll har diskat, (fyy fan vad äckligt det var) medan Micke har tittat på Milanoderbyt (jag börjar lära mig) :)

 

Underbara dag!!

 

Nu känner jag mig stark och ska se morgondagen som början på något nytt, som en ny utmaning :)

 

Lycka till !!

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med om sista biöden vännen.. Perfekt:D

2010-11-20 @ 21:12:20
Postat av: Maria

bilden ska det stå:)

2010-11-20 @ 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0