30/10-10

Jag vet att den här Idol-hysterin som inträffar varje höst blir töntig och överdriven.. men jag lyckas ändå iaf oftast falla för någon. Och det här året är det verkligen Jay! Han är så gryyym, helt fantastisk och jag älskar vad han gjorde med "I want it that way" ikväll. :)

 

Jay - I want it that way

 

Har tittat på Idol med Maja och Carro ikväll och dom håller verkligen inte med mig och hatar honom verkligen.. fattar ingenting! Men Patricia på jobbet håller iaf med mig.. och Jimmy, sådeså! :L

 

Igår hade vi hejdåmiddag för Patricia som praktiserade sin sista dag idag. (Känns som vi har hejdåfest varje vecka...) Hon har varit hos oss länge och det kommer kännas tomt utan henne..

 

Lycka till med allt!! :)

 

 

Nämen om man skulle ta å sova då.. let's this penicelin-helg börja, YIIHAA !!

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0