Filmkväll på O'niell

Igår var jag på O'niell för att titta på en filmpremiär av en snowboardfilm (som jag inte har en aning om vad den heter). Det var kul! :) Helt extreem film! Grymma!

 

 

 

Stod där, tittade på filmen och drömmde mig tillbaka nått år då jag stod och tittade i baggyjeans med händerna i fickorna och önskade att det var jag på filmen. Nu tycker jag mest att det ser kallt ut och för mig räcker det att bara titta och beundra :P

 

 

 

Tycker att vårt gäng ser ungefär lika coola ut!! Hahaaahahahaa!!

(jaa, det är jag till vänster)

 

Har precis varit och hälsat på bästa Moster Carina och MeshStory där det blev en middag också. Nu ska jag snart träffa Majsan :) WIIHOO!! Då kan vi vara ynkliga och ha ont ihop, hahhaa!!

 

Var förresten på lagret hela dagen idag också. Och idag körde jag en heldag med rock-nostalgi. Guns n' Roses, Skid Row, Hardcore Superstar och Velvet Revolver spelades varmt denna dag. Har ju riktigt myys där nere!!! ;)

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0