Finbesök i helgen

Schiit, nu är träningsvärken verkligen total och nästintill olidlig! haha! Hela kroppen har värkt hela dagen idag som svar från träningen igår. Var på ett pass idag också och trodde jag skulle börja grina under styrkan. Men jag tog mig igenom det och nu är jag igång :)

 

Imorgon kommer världens bästa kusin Frida hit!! :D Hon ska stanna hela helgen och vi ska ha världens mysigaste helg.

 

 

Saknar tjejen som kommer klara av allt hon vill klara av!

Jag kommer alltid finnas alldeles brevid med öppna armar <3

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: fridolin!

Är du underbar eller är du underbar? åhh så mys!<3

2010-10-10 @ 21:53:14
Postat av: roomie

mysigt!



äntligen har vårt favorit-roomie-program börjat igen...!!!! paradise hotel!! haha puss

2010-10-11 @ 19:44:11
URL: http://missingthedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0