KusseHelg

Ursäkta mina glesa uppdateringar!

 

Jag och Kusin Frida har iaf haft en underbar helg som bode göras om. :D Fredagen var lugn, petade i oss mat båda två ;P och tittade Idol och pratade långt in på natten. Lördagen bestod av stadstittande och en galen kväll! Vå myskväl med middag på Vapiano slutade med Obaren och VSturecompagniets övervåning tillsammans med Ara Abrahamian. Inte varje dag man festar med en os-medaljör i brottning :P Hahha!!

 

Lördagens äventyr:

Skulle promt tränga in oss på världens minsta toa tillsammans, var tvungna att sitta i knä för att få plats.... tjejer... ;P hahah!

V *****

Aras kompis utan namn och Frida :)

 

 

Ni ser ju, underbart är va de är att ha kusseFrida på besök! <3

 

Nu måste jag kila ner till träningen, ikväll ska jag träffa Maja och leka hårfrisör igen! behövs...

 

/Js

 

 


Kommentarer
Postat av: kusse liten

haha, alltså jag kan bara beskriva den här helgen med ett ord.. PERFEKT!! ;) love you, pusss<3

2010-10-12 @ 18:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0