Live in Buffalo

Tog mig en riktig nostalgitripp till Buffalo idag. Riktigt trevligt och efterlängtat. Åker dit alldeles för sällan märkte jag. Är ju fortfarande helt underbart att höra Johns stämma!! Stod på lagret, packade upp varor i hemska friggolittofflor och gormade med i varenda låt.

 

Självklart var det Goo Goo Dolls live in Buffalo från 2004 jag lyssnade på. Hade gjort ungefär allt i hela världen för att få varit där.

 

Hade nästan glömt bort varför John står överst på freecard-listan.. nu vet jag!!! ;P

 

Nu ska jag snart iväg till Slussen och till O'Neills kontor för att se en nylanserad snowboard-film.. tror jag! Haha! Ska dit och mingla och träffa pappa lite iaf :P

 

 

/Js

 

 

Var förresten jättekul att träffa Idolerna igår också. Jay är precis lika trevlig som man kan tänka sig :P FAB!


Kommentarer
Postat av: Maja

Du skulle ha spöat ner jay åt mig!

2010-10-26 @ 18:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0