På en torsdag

Lyckades ta mig till träningen idag :) Fan vad svårt det är att komma igång igen. Jag har inte tränat regelbundet sen i maj, och det känns verkligen! Typiskt att man ska tappa så himla mycket.. längtar tills svetten börjar rinna på riktigt och det är en självklarhet att ta sig till träningen. Hatar att inte orka allt, så ligger man där och känner sig som fet val! KUL!! Men det ska det bli ändring på, om 2 månader är allt som förr igen ;P

 

 

Nu ska jag supersnabbstäda och plocka i lägenheten. För i helgen kommer superfixaren Anders med sällskap av Nora hit och ska hjälpa mig att fixa allt som fortfarande bara ligger och inte blivit fixat sen i februari. Kommer bli heelt fantastiskt! Ska bli så roligt att träffa dom båda igen också. :)

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0