Premiärsvett !

FINALLYYYY !! Har precis varit o premiärtränat på mitt första pass för den här säsongen. Hoppas på att den kommer kunna bli lika intensiv (fast kontrollerad;P) som förra! Känner mig piggare, gladare och mer motiverad nu. Jag visste att jag skulle känna såhär eferåt, men ändå ska jag gå och dra på det i typ 2 månader. Nä nu blir det ändring på det här!!! Har bokat in ett pass imorgon också :D WEEI!!

 

Ikväll ska jag hem till Mickes nya lägenhet och sova, utan dörr! ;P Hahah! Hoppas på att inte Mange känner sig våldgästad :S Seeeh!

 

 

Förresten, tycker det är dumt att jag inte får sjukvård i Sthlm bara för att jag inte är skriven här... Ska man behöva gå runt o vara sjuk och ha ont hur länge som helst eller?! inte ok! Just nu skulle jag behöva 2 operationer och en diagnos! Ska de va så svååårt??!!! :P

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0